Politica de confidentialitate
Aceasta politica de confidentialitate se aplica website-ului curent si datelor personale colectate prin intermediul acestuia pentru realizarea activitatilor pe care cabinetul nostru le desfasoara.
1.Operatorul de date
In conformitate cu definitiile si prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (GDPR), cabinetul nostru are calitatea de operator de date cu caracter personal si, in anumite situatii, calitatea de imputernicit al altor operatori de date cu caracter personal.
2. Persoanele vizate
Furnizam servicii de consultanta in elaborarea si implementarea proiectelor de investitii atat pe fonduri europene cat si pe scheme de ajutor de stat pentru clienti, persoane juridice.
In cazul acestor servicii, persoanele vizate sunt reprezentantii, persoane fizice, ai clientilor nostri, persoane juridice.
3. Prelucrari ale datelor personale
3.1. Date personale colectate si prelucrate automat atunci cand navigati in cadrul website-ului nostru
a) Date inregistrate si stocate in log-ul serverului Web
Modalitatea si momentul colectarii
Utilizam un server pentru a gazdui website-ul nostru. In momentul in care accesati website-ul, datele corespunzatoare navigarii in cadrul platformei web sunt inregistrate si stocate intr-un fisier de tip jurnal (log) de pe server.
Datele personale colectate
Astfel, se inregistreaza automat adresa IP pe care o utilizati pentru a accesa website-ul, precum si alte informatii corespunzatoare navigarii in platforma, cum ar fi paginile accesate, data si ora accesarii website-ului, informatiile solicitate, data si ora solicitarii, sursa accesului la site-ul nostru (de exemplu adresa URL-ul care v-a directionat catre website-ul nostru), durata vizitei dvs. si ordinea in care vizitati continutul website-ului (informatii de tip clickstream), versiunea browser-ului si sistemul de operare utilizat, numele retelei mobile pe care o utilizati (informatii privind dispozitivul utilizat).
Scopul si temeiul procesarii
Colectam si stocam aceste date in log-urile serverului web pentru a asigura securitatea retelei IT. Astfel, analizam fisierele log-urilor pentru a ajuta la identificarea si prevenirea accesului neautorizat la reteaua noastra, distribuirea de coduri rau intentionate, previzionarea atacurilor DDOS si altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activitati neobisnuite sau suspecte. Daca nu investigam o activitate infractionala suspecta sau potentiala, nu facem nicio incercare de a va identifica pe baza informatiilor colectate prin log-urile serverului. Temeiul in baza caruia prelucram datele in acest scop este interesul nostru legitim de a ne proteja activitatea si a asigura securitatea datelor pe care le detinem.
De asemenea, utilizam aceste date in scop de analiza a modului in care utilizatorii website-ului interactioneaza cu acesta in vederea imbunatatirii structurii si a continutului acestuia. Temeiul in baza caruia prelucram datele personale in acest scop este interesul nostru legitim.
Locatia datelor personale
Datele astfel colectate sunt stocate pe serverul companiei care asigura webhosting-ul, acesta fiind localizat in Romania.
Durata prelucrarii si stocarii datelor personale
Datele sunt inregistrate si stocate in log-urile serverului pentru o perioada de 1 an dupa care, conform procedurii pe care o avem implementata, acestea sunt sterse automat.
b) Utilizarea cookie-urilor
Modalitatea si momentul colectarii
Website-ul nostru foloseste cookie-uri. Fisierele cookie sunt fisiere text mici trimise de serverul unui site web catre un navigator web (web browser: Chrome, IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk, la momentul accesarii initiale a website-ului si apoi stocate acolo.
Datele personale colectate
Un “cookie” inregistreaza informatii relative la navigarea dumneavoastra pe website (pagini vizitate, data si ora de vizitare). Aceasta informatie permite website-ului “sa-si aminteasca informatii cu privire la preferintele dumneavoastra si sa imbunatateasca astfel experienta de navigare in website. Daca nu doriti sa acceptati utilizarea de cookie-uri, puteti sa schimbati configuratia browser-ului dvs. sa nu accepte cookie-uri.
Pentru mai multe informatii privind cookie-urile pe care le utilizam, setarea preferintelor in utilizarea cookie-urilor si modalitatea de blocare a acestora, va rugam sa cititi Politica noastra privind cookie-urile.
Scopul si temeiul procesarii
Utilizam cookie-urile pentru a imbunatati website-ul si pentru a personaliza experienta navigarii in website conform cu necesitatile utilizatorilor nostri. Astfel, prin intermediul acestora te putem deosebi automat de alti utilizatori si iti putem furniza anumite functionalitati care faciliteaza navigarea si interactiunea in website. Temeiul in baza caruia prelucram aceste date personale este interesul nostru legitim pentru asigurarea unei functionari adecvate a website-ului nostru (pentru utilizarea cookie-urilor esentiale) si respectiv consimtamantul (pentru utilizarea cookie-urilor care nu sunt esentiale). Pentru mai multe informatii privind cookie-urile pe care le utilizam, setarea preferintelor in utilizarea cookie-urilor si modalitatea de blocare a acestora, va rugam sa cititi Politica noastra privind cookie-urile.
Locatia datelor personale
Datele astfel colectate sunt stocate pe serverul companiei care asigura webhosting-ul, acesta fiind localizat in Romania.
Durata prelucrarii si stocarii datelor personale
Cookie-urile sunt utilizate atat timp cat accesati website-ul nostru, in functie de preferintele setate initial in website si in functie de setarile privind cookie-urile pe care le-ati setat in cadrul browser-ului web pe care il utilizati.
3.2. Date personale colectate atunci cand ne contactati
a) Formular de contact integrat in website
Modalitatea si momentul colectarii
Datele sunt colectate atunci cand completati si trimiteti un formular de contact din website-ul nostru.
Datele personale colectate
Colectam numele, prenumele, adresa de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati voluntar in acel mesaj.
Scopul si temeiul procesarii
Procesam aceste date personale pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim in baza interesului nostru legitim de a oferi servicii de calitate si informatii persoanelor care ne contacteaza.
Locatia datelor personale
Datele astfel colectate sunt stocate pe serverul companiei care asigura webhosting-ul, acesta fiind localizat in Romania.
Durata prelucrarii si stocarii datelor personale
Datele sunt retinute pe o perioada limitata – nu mai mult de 1 an- si sunt sterse periodic.
b) E-mail
Modalitatea si momentul colectarii
Datele sunt colectate atunci cand trimiteti un mesaj la adresa de e-mail afisata pe website-ul nostru.
Datele personale colectate
Colectam adresa dvs. de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati in acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numarul dvs. de telefon si informatiile continute in orice bloc de semnatura din e-mail).
Scopul si temeiul procesarii
Procesam aceste date personale pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru pastrarea evidentei corespondentei in baza interesului nostru legitim de a oferi servicii de calitate si informatii persoanelor care ne contacteaza.
Locatia datelor personale
Datele astfel colectate sunt stocate pe serverul companiei care asigura webhosting-ul, acesta fiind localizat in Romania.
Durata prelucrarii si stocarii datelor personale
Datele sunt retinute pe o perioada limitata – nu mai mult de 1 an- si sunt sterse periodic.
c) Telefon
Modalitatea si momentul colectarii
Datele sunt colectate atunci cand sunati la numarul de telefon de contact afisat pe website-ul nostru.
Datele personale colectate
Cand ne contactati prin telefon, colectam numarul dvs. de telefon si orice informatii pe care ni le furnizati in timpul conversatiei cu noi. Nu inregistram apelurile telefonice.
Scopul si temeiul procesarii
Procesam aceste date personale pentru a raspunde la intrebarile si solicitarile de informatii pe care le primim in baza interesului nostru legitim de a oferi servicii de calitate si informatii persoanelor care ne contacteaza.
Locatia datelor personale
Informatiile despre apelul dvs., cum ar fi numarul dvs. de telefon si data si ora apelului dvs., sunt prelucrate de catre furnizorul nostru de servicii telefonice localizat in Romania.
Durata prelucrarii si stocarii datelor personale
Nu retinem date personale decat daca este necesar sa va raspundem ulterior la solicitarile adresate.
4. Transferul datelor personale catre terte parti
4.1 Transfer de date catre furnizori de servicii
Transferam datele personale pe care le procesam catre o serie de terti pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta sa ne desfasuram afacerea si care proceseaza informatiile dvs. pentru noi in numele nostru. Aceste terte parti sunt, in general, urmatoarele:
Furnizorii de servicii de telefonie.
Furnizori de servicii de e-mail si gazduire web.
Furnizori de servicii de analiza/consultanta/publicitate.
Ocazional, obtinem sfaturi de la consultanti, cum ar fi contabili, consultanti financiari, avocati si profesionisti in relatii publice. Vom partaja informatiile dvs. cu aceste parti terte numai in cazul in care este necesar sa le permitem acestor terte parti pentru a ne oferi consultanta relevanta, sub rezerva clauzelor de confidentialitate.
Datele pe care le colectam prin intermediul website-ului (formular de contact) sau prin intermediul e-mail-urilor primite, sunt stocate pe webserverul furnizorului nostru de servicii de hosting web si email. Serverul este localizat in Romania. Prelucrarea efectuata de acesta se limiteaza strict la stocarea acestor date pe server.
Transferam datele personale in interesul nostru legitim (asigurarea desfasurarii eficiente a afacerii noastre).
Ne asiguram (prin semnarea unor acorduri speciale de protectie a datelor personale) ca tertii catre care transferam datele personale garanteaza, la randul lor, protectia si securitatea acestor date si utilizeaza aceste date doar in scopul agreat.
Nu afisam identitatea furnizorilor nostri de servicii in mod public, din motive de securitate si din motive de competitivitate. Daca totusi doriti informatii suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, va rugam sa ne contactati direct prin e-mail si va vom furniza astfel de informatii in cazul in care aveti un motiv legitim de a solicita acest lucru).
4.2 Transferul catre autoritati publice sau organizatii cu atributii in procesul de creditare/recuperare a creantelor/prevenire a fraudelor
a) In legatura cu un litigiu sau o procedura juridica sau potential juridica
Este posibil sa fie necesar sa utilizam informatiile dvs. daca suntem implicati intr-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terta, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotarari judecatoresti sau a unui proces similar.
Temeiul in baza caruia realizam acest transfer este interesul nostru legitim, respectiv solutionarea litigiilor si a eventualelor litigii.
Pentru respectarea legilor, reglementarilor si altor cerinte legale
Vom utiliza si procesa informatiile dvs. pentru a respecta obligatiile legale la care suntem supusi. De exemplu, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. in baza unei hotarari judecatoresti sau a unei citatii, daca primim una.
Temeiul in baza caruia realizam acest transfer este interesul nostru legitim.
5. Perioada de retentie a datelor personale
Criterii pentru stabilirea perioadelor de pastrare
Va vom pastra informatiile doar atat timp cat vor fi necesare, luand in considerare urmatoarele:
scopul (scopurile) si utilizarea informatiilor dvs. atat in prezent, cat si in viitor (spre exemplu, daca este necesar sa continuam stocarea acelor informatii pentru a continua sa ne indeplinim obligatiile in baza unui contract cu dvs. sau sa va contactam in viitor);
daca avem o obligatie legala de a continua prelucrarea informatiilor dvs. (cum ar fi orice obligatii de pastrare a inregistrarilor impuse de legea sau reglementarile relevante);
daca avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informatiilor (cum ar fi consimtamantul dvs.);
cat de valoroase sunt informatiile dvs. (atat acum cat si in viitor);
orice practici industriale convenite privind durata de pastrare a informatiilor;
nivelurile de risc, cost si responsabilitate implicate in continuarea detinerii informatiilor;
cat de greu este sa ne asiguram ca informatiile pot fi actuale si exacte;
orice circumstante inconjuratoare relevante (cum ar fi natura si statutul relatiei noastre cu dvs.).
6. Masuri tehnice si organizatorice de securizare a datelor dvs.
Luam masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a va asigura informatiile si pentru a le proteja impotriva utilizarii neautorizate sau ilegale si a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
partajarea si furnizarea accesului la datele dvs. in masura minima necesara, sub rezerva restrictiilor de confidentialitate, acolo unde este cazul si in mod anonim, ori de cate ori este posibil;
folosirea serverelor securizate pentru stocarea informatiilor;
verificarea identitatii oricarei persoane care solicita accesul la informatii inainte de a le acorda acces la informatii;
transferam datele dvs. doar prin intermediul unui sistem inchis sau prin transferuri de date criptate.
Transmiterea de informatii catre noi prin e-mail
Transmiterea informatiilor pe internet nu este in intregime sigura si daca ne trimiteti informatii prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul website-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceti acest lucru in intregime pe propriul risc.
Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi, prejudicii ale reputatiei, daune, datorii sau orice alta forma de pierdere sau de prejudiciu suferita de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informatii prin astfel de mijloace.
7. Drepturile dvs. asupra datelor personale
7.1 Drepturile dvs.
Sub rezerva anumitor restrictii privind anumite drepturi, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu datele dvs. pe care le puteti exercita prin transmiterea unui e-mail catre :
sa solicitati acces la informatiile dvs. si informatii referitoare la utilizarea si prelucrarea informatiilor dvs.;
Aveti dreptul sa obtineti o confirmare din partea companiei daca datele dvs. sunt prelucrate.
Persoanele fizice au dreptul sa prezinte o solicitare de acces pentru a avea acces la datele lor personale si pentru a verifica legalitatea prelucrarii. In cazul in care o astfel de solicitare a fost facuta electronic, informatiile vor fi furnizate de catre companie – de asemenea – intr-un format electronic utilizat in mod obisnuit.
sa solicitati rectificarea datelor dvs.;
Persoanele fizice au dreptul de a-si rectifica singure sau de a solicita companiei rectificarea datelor personale inexacte sau incomplete. In cazul in care datele personale in cauza au fost transferate unor terte parti, cabinetul le va informa si pe acestea in legatura cu solicitarea despre rectificare, daca este posibil. Daca este cazul, cabinetul va informa persoana vizata cu privire la partile terte catre care datele au fost transferate.
Cererile de rectificare vor fi solutionate in termen de o luna; acest lucru va fi prelungit cu doua luni in cazul in care cererea de rectificare este complexa.
In cazul in care nu se ia nicio masura ca raspuns la o cerere de rectificare, cabinetul va explica motivul persoanei respective si o va informa despre dreptul acesteia de a se plange autoritatii de supraveghere si despre caile de atac disponibile.
sa solicitati stergerea datelor dvs. (tinand cont de restrictiile legale care nu permit stergerea datelor);
Persoanele fizice au dreptul de a solicita stergerea sau eliminarea datelor cu caracter personal, in cazul in care nu exista motive pentru continuarea prelucrarii acestora. Persoanele fizice au dreptul de a solicita stergerea datelor in urmatoarele situatii:
In cazul in care datele personale nu mai sunt necesare in raport cu scopul pentru care au fost initial colectate / prelucrate;
Cand persoana isi retrage consimtamantul;
Atunci cand se opun prelucrarii si nu exista un interes legitim pentru continuarea prelucrarii datelor personale;
Datele personale au fost prelucrate nelegal;
Datele cu caracter personal trebuie sterse pentru a respecta o obligatie legala.
Cabinetul nostru are dreptul de a refuza o cerere de stergere a datelor personale, in cazul in care datele sunt prelucrate din urmatoarele motive:
Sa respecte o obligatie legala;
Pentru exercitarea sau apararea revendicarilor legale.
In cazul in care datele cu caracter personal au fost transferate unor terte parti, acestea vor fi informate cu privire la solicitarea de stergerea datelor cu caracter personal, cu exceptia cazului in care acest lucru este imposibil sau implica un efort disproportionat in acest sens.
sa solicitati restrictionarea utilizarii datelor dvs.;
Persoanele fizice au dreptul de a bloca sau de a suprima prelucrarea datelor cu caracter personal de catre companie. In cazul in care prelucrarea este restrictionata, cabinetul va stoca datele personale, dar nu le va prelucra in continuare, garantand ca au fost pastrate doar suficiente informatii despre persoana respectiva pentru a se asigura ca respectiva restrictie este respectata in viitor.
Cabinetul va restrictiona prelucrarea datelor cu caracter personal in urmatoarele situatii:
Atunci cand o persoana fizica contesta exactitatea datelor personale, prelucrarea va fi restrictionata pana cand cabinetul va verifica exactitatea datelor;
In cazul in care o persoana s-a opus prelucrarii, iar cabinetul analizeaza daca motivele legitime ale acestei prelucrari se intemeiaza pe cele ale persoanei;
Daca prelucrarea este nelegala si persoana se opune stergerii si solicita restrictii in schimb;
In cazul in care cabinetul nu mai are nevoie de datele personale, dar persoana solicita pastrarea datelor pentru stabilirea, exercitarea sau aplicarea unei reclamatii legale.
In cazul in care datele personale in cauza au fost transferate unor terte parti, cabinetul le va informa cu privire la solicitarea privind restrictia de prelucrarea datelor cu caracter personal, cu exceptia cazului in care este imposibila sau implica eforturi disproportionate in acest sens.
Cabinetul va informa persoanele fizice vizate atunci cand o restrictie privind prelucrarea a fost ridicata.
sa primiti informatiile pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fisier CSV) si dreptul de a transfera informatiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terta parte);
sa obiectati asupra procesarii datelor dvs. in anumite scopuri;
Cabinetul va informa, la prima comunicare, persoanele fizice care au inaintat o solicitare privind datele lor personale referitor la dreptul lor de a se opune.
Persoanele fizice au dreptul sa se opuna prelucrarii bazate pe interese legitime sau prelucrarilor in vederea marketingului direct.
marketingului direct;
prelucrarii in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica si realizare de statistici.
In cazul unei astfel de obiectii, cabinetul va inceta prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanei fizice, cu exceptia cazului in care prelucrarea este necesara pentru stabilirea, exercitarea sau apararea unor drepturi si cereri legale sau in cazul in care cabinetul poate demonstra ca are motive legitime convingatoare pentru prelucrare, care depasesc interesele, drepturile si libertatile individului.
sa va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor dvs. in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informatii. Va rugam sa retineti ca, daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii si prelucrarii datelor dvs. pe baza consimtamantului dvs. inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul.
dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizata, inclusiv profilarea care produce efecte juridice asupra dvs. sau va afecteaza semnificativ in mod similar.
In conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protectia datelor, aveti, de asemenea, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, in special in statul membru de resedinta, locul de munca sau o presupusa incalcare a protectiei generale a datelor Regulament. In acest scop, in Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro.
7.2 Asigurarea drepturilor dvs.
Daca o persoana face o cerere referitoare la oricare dintre drepturile enumerate mai sus, cabinetul nostru va lua in considerare fiecare astfel de solicitare, in conformitate cu legile si reglementarile aplicabile privind protectia datelor.
Persoanele vizate au dreptul sa obtina, pe baza unei cereri adresate in scris companiei, care este directionata catre responsabilul de protectia datelor, si dupa verificarea cu succes a identitatii lor, urmatoarele informatii despre propriile date personale:
Scopurile colectarii, prelucrarii, utilizarii si stocarii datelor lor personale;
Sursa (sursele) datelor cu caracter personal, daca nu au fost obtinute direct de la persoana vizata;
Categoriile de date personale stocate despre persoana vizata;
Destinatarii sau categoriile de destinatari carora le-au fost sau pot fi transmise datele personale, impreuna cu locatia acelor destinatari;
Perioada de stocare prevazuta pentru datele cu caracter personal sau modalitatea de stabilire a perioadei de stocare;
Utilizarea oricarei decizii automate, inclusiv a profilarii, daca este cazul;
Dreptul persoanelor vizate.
O copie a informatiilor va fi furnizata persoanei solicitante in mod gratuit (nu se percepe nici o taxa de administrare pentru examinarea si/sau respectarea unei astfel de cereri.). Totusi, cabinetul poate impune o „taxa rezonabila” pentru a se conforma cererilor de copiere si replicare a acelorasi informatii, in cazul unor solicitari succesive din partea aceleiasi persoane intr-un anumit interval de timp. In cazul in care o cerere este vadit nefondata, excesiva sau repetata, se va percepe – de asemenea – o taxa rezonabila. Toate taxele se vor baza pe costul administrativ al furnizarii informatiilor.
Toate cererile primite pentru accesarea sau rectificarea datelor cu caracter personal vor fi directionate catre responsabilul de protectia datelor, care va inregistra fiecare solicitare in momentul primirii acesteia. Raspunsul la fiecare solicitare va fi furnizat in termen de 30 de zile de la primirea cererii scrise din partea persoanei vizate. In cazul unor solicitari complexe, perioada de raspuns va fi prelungita cu inca o luna. Persoana fizica va fi informata cu privire la aceasta prelungire si va primi o explicatie a motivului pentru care este necesara extinderea, in termen de o luna de la primirea cererii.
Daca responsabilul de protectia datelor nu poate raspunde in totalitate la cerere in termen de 30 de zile, acesta va furniza – totusi – urmatoarele date persoanei vizate sau reprezentantului legal autorizat in termenul specificat:
o confirmare de primire a cererii;
toate informatiile gasite pana la momentul solicitarii despre persoana vizata;
detalii privind orice informatii sau modificari solicitate care nu vor fi furnizate persoanei vizate, motivul (motivele) refuzului si orice proceduri disponibile pentru contestarea deciziei;
o data estimata la care vor fi furnizate raspunsurile ramase;
o estimare a eventualelor costuri care trebuie platite de catre persoana vizata (de exemplu, in cazul in care cererea este excesiva);
numele si datele de contact ale reprezentantului organizatiei pe care persoana vizata trebuie sa o contacteze pentru a primi informatii suplimentare.
In cazul in care o cerere este vadit nefondata sau excesiva, cabinetul are dreptul de a refuza sa raspunda cererii. Persoana fizica va fi informata cu privire la aceasta decizie si la rationamentul care sta la baza acesteia, precum si dreptul de a se adresa autoritatii de supraveghere si de a utiliza cai de atac disponibile in termen de o luna de la refuz.
Trebuie mentionat faptul ca pot aparea situatii in care furnizarea informatiilor solicitate de catre o persoana vizata ar dezvalui date personale despre o alta persoana. In astfel de cazuri, informatiile trebuie redactate sau netransmise, dupa cum este necesar sau adecvat, pentru a proteja drepturile respectivei persoane.
7.3 Verificarea identitatii dvs. in cazul in care solicitati acces la informatiile dvs.
In cazul in care solicitati acces la informatiile dvs., suntem obligati prin lege sa folosim toate masurile rezonabile pentru a va verifica identitatea inainte de a face acest lucru.
Aceste masuri sunt concepute pentru a va proteja informatiile si pentru a reduce riscul de frauda de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informatiile dvs.
In cazul in care dispunem de informatii adecvate despre dvs., vom incerca sa verificam identitatea dvs. utilizand aceste informatii. Daca nu este posibil sa va identificam pe baza acestor informatii sau daca nu avem informatii suficiente despre dvs., este posibil sa solicitam copii sau certificate ale unor documente pentru a va putea verifica identitatea inainte de a va putea oferi accesul datele dvs.
Vom putea confirma informatiile exacte de care avem nevoie pentru a va verifica identitatea in circumstantele dvs. specifice daca si cand faceti o astfel de solicitare.
8. Date personale sensibile
„Date personale sensibile” sunt informatii despre un individ care dezvaluie originea rasiala sau etnica, opiniile politice, credintele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informatiile genetice, informatiile biometrice in scopul identificarii unice a unui individ, informatiile privind sanatatea sau informatiile privind viata sexuala sau orientarea sexuala a unei persoane fizice.
Nu colectam cu buna stiinta sau in mod intentionat informatii personale sensibile de la persoane fizice si trebuie sa nu ne trimiteti informatii personale delicate.
Daca, totusi, ne transmiteti din greseala sau in mod intentionat informatii personale sensibile, veti fi considerat ca ne-ati dat in mod explicit consimtamantul sa procesam informatiile personale sensibile in conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor. Vom folosi si procesa informatiile dvs. personale cu caracter sensibil in scopul stergerii acestora.
9. Confidentialitatea minorilor
Deoarece ne pasa de siguranta si confidentialitatea copiilor online, nu contactam cu buna stiinta sau nu colectam informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informatii de orice fel de la persoane cu varsta sub 18 ani.
Este posibil sa primim informatii referitoare la persoane care nu au implinit varsta de 18 ani prin fraudarea sau inselaciunea unui tert. Daca suntem instiintati despre acest lucru, de indata ce vom verifica informatiile, atunci cand legea cere acest lucru, vom obtine imediat consimtamantul parental adecvat pentru a utiliza aceste informatii sau, daca nu putem obtine consimtamantul parintilor, vom sterge informatiile de pe serverele noastre. Daca doriti sa ne anuntati primirea de informatii despre persoanele cu varsta sub 18 ani, va rugam sa faceti acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa .
10. Referinte de pagini de internet ale tertilor
Website-ul nostru poate contine trimiteri catre pagini de internet sau aplicatii ale tertilor. Daca faceti click pe una dintre aceste referinte, retineti ca fiecare dintre ele va avea propria politica de confidentialitate. Nu controlam aceste pagini de internet/aplicatii si nu suntem responsabili pentru aceste politici. Cand parasiti platforma noastra, va incurajam sa cititi notificarea de confidentialitate a fiecarei pagini de internet pe care o vizitati.
11. Plangeri
Persoanele fizice pot inainta, in scris, plangeri cu privire la prelucrarea datelor lor personale.
O investigatie a plangerii formulate va fi efectuata doar in masura in care este adecvata in functie de cazul specific reclamat. Responsabilul de protectia datelor personale va informa persoana vizata cu privire la progresul si rezultatul plangerii, intr-un termen rezonabil.
Daca problema nu poate fi solutionata prin consultare intre persoana vizata si companie, atunci persoana vizata poate, la alegere, sa solicite cai de atac prin mediere, arbitraj obligatoriu, litigiu sau prin plangere catre ANSPDCP:
Adresa: XXXXXXXXXXXXXXX
Date de contact: Tel. +XXXXXXXXXX Fax +XXXXXXXXXXXXXXXXXX
e-mail: Website: http://www.dataprotection.ro/
Copyright 2024. Toate drepturile rezervate. CYSCOE. Designed by Zamolxis Services.